.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف و انهدام باند توزیع مواد مخدر در قائمشهر

فرماندار قائمشهر از کشف و انهدام یک باند توزیع و پخش مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان در قائمشهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  علی پیرفلک ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت با اشاره به بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با عنوان کارگزاران نظام اظهار کرد: این دو بزرگوار خدمت خالصانه به مردم را که اصل فراموش شده دوران قبل انقلاب بود زنده کردند.

وی افزود: رجایی و باهنر راه درست را برای خدمت به مردم برگزیدند که با توجه به عمر کوتاه خدمت‌شان با این صفات برتر همیشه جاودان ماندند.

فرماندار قائمشهر فرصت خدمتگذاری به مسئولان را لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد تا نقص‌ها جبران و عقب ماندگی‌ها برطرف شود تا در پایان خدمت حسرتی برای شخص باقی نماند.

پیرفلک میزان اعتبارات صرف شده برای 29 پروژه شهرستان قائمشهر را که در هفته دولت 91 به بهره‌برداری می‌رسد 10 میلیارد و 300 میلیون تومان ذکر کرد و مهم‌ترین پروژه‌ها را ساماندهی گلزار شهدا، افتتاح ساختمان انتقال خون، افتتاح چاه‌ها و آبیاری تحت فشار جهادکشاورزی، افتتاح خانه‌های بهداشت و عالم، بهره‌برداری از خانه کشتی و سالن‌های ورزشی و کانون پرورش فکری، ساختمان آتش‌نشانی ، راه‌های روستایی و آبرسانی به پنج روستا اعلام کرد.

وی همچنین از کشف و انهدام یک باند توزیع و پخش مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در قائمشهر خبر داد و افزود: از باند مذکور 51 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.